PRELEGENCI 2020


Bartosz Bieszyński

Koordynator Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (TUgether), a wcześniej branżowego sztabu kryzysowego przy Ministerstwie Rozwoju (marzec – kwiecień 2020). Z branżą eventową związany od wielu lat, początkowo w korporacjach, później po stronie agencji. Odpowiadał za przygotowywanie, nadzór i realizację eventów w takich firmach jak m.in. PKN Orlen czy Ernst & Young Polska. Piastował też stanowisko business development managera w agencji LIVE oraz CEO w Walk Events i grupie marketingowej San Markos/Master Brand/SG Marketing. Był odpowiedzialny m.in. za tworzenie, kreowanie i prowadzenie strategicznych projektów, zdobywanie sponsorów i budowanie relacji z kluczowymi klientami. Współprodukował takie wydarzenia jak chociażby Verva Street Racing 2011 / 2012, Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013 & 2017, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2012, Orange Euro Mapping 3D 2012 i FH-DCE Super Rally 2013 & 2018, IHestia 2016, czy Ceremonia Otwarcia The World Games 2017. Jest przewodniczącym Rady Programowej magazynu THINK MICE, współlaureatem najważniejszych krajowych i zagranicznych nagród branżowych (BEA, EVENTEX, MP POWER).


Barbara Świderska

Prezes Zarządu Grupa DE Sp. z o.o. Od 13 lat zarządza realizacją projektów eventowych, komunikacyjnych i turystycznych w ramach agencji „Dream Events”. Twórczyni projektu Galaktyka Eventu. Od 2019 roku zarządza grupą marek w ramach Dobry Holding – owoc dobrej współpracy. (www.dobry-holding.pl) W 2007 r. założyła firmę, nie zważając na żadne ostrzeżenia najbliższych. Jakie ma kompetencje i wykształcenie?: „Piarowiec”, marketingowiec, finansista, trener biznesu i manager sprzedaży. Dużo? Jej się wydaje, że ciągle za mało, gdyż dobry przedsiębiorca to mix wielu kompetencji. Fanka ludzkich sukcesów życiowych, biznesu i pasjonatka kreatywnego, lecz zorganizowanego działania i rozwoju (w różnych ujęciach). Autorka programów szkoleniowych w zakresie zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu B2B, event marketingu oraz metodologii Design Thinking.

Nina Żukowska

Trener biznesu, wieloletni praktyk w dziedzinie budowania strategii event marketingowych oraz produkcji wydarzeń m.in. dla takich marek jak: Mitsubishi, Samsung, Orange, Volvo, Johnie Walker, 3M, L’oreal, Dulux. Reżyser i konsultant ds. wykorzystania storytellingu w eventach oraz autorka pierwszej branżowej publikacji o tej tematyce. Założycielka platformy edukacji eventowej Świat Eventów. Twórczyni platformy online wspierającej edukację branżową. Prelegentka, wykładowca i autor programów edukacyjnych dla różnych instytucji m.in. dla Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie czy SGH. Właścicielka agencji New Event Story, wielokrotna laureatka statuetek Złote Spinacze, organizatorka rekordowego pokazu VR w Polsce. Redaktor Naczelna portalu branżowego Event Live.


Krzysztof Bratek

Współzałożyciel agencji Magenta Group Events, która powstała w 2011 roku, event manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, szkoleniowiec i konferansjer. Z branżą eventową związany jest od ponad 20 lat: najpierw jako tancerz-artysta estradowy, instruktor, a później jako choreograf. Z wykształcenia magister inżynier po krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej. Jego zmysł techniczny i wiedza praktyczna sprawiają, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Specjalista od produkcji eventowych dla klientów B2B. Pasjonat i twórca gier miejskich, terenowych i teambuildingowych, autor programów rozwojowych dla klientów korporacyjnych, współtwórca Systemu 5W wspierającego holistyczny rozwój biznesu. Produkował wydarzenia dla m.in. PGE, Samsung, IBM, Amer Sports, ECS, Herbalife.

Monika Dymacz – Kaczmarczyk

Prezes MPI Poland Chapter, Dyrektor zarządzający Exprofesso. Trener biznesu i facylitator. Absolwentka UJ oraz MBA na Oxford Brooks University, gdzie otrzymała dyplom z wyróżnieniem. Praktyk biznesu, wywodzący się ze środowiska korporacyjnego. Przez wiele lat Pełnomocnik ds. Innowacji, rozwijający kreatywność wewnątrz organizacji i wprowadzający w życie narzędzia i procesy budujące kulturę innowacyjności. Inspirator, siewca pomysłów, człowiek akcji. Na co dzień zarządza firmą, reprezentuje ją na zewnątrz, przynosi nowe pomysły na rozwój i współpracę, pracuje blisko z korporacjami, prowadzi szkolenia z budowania zespołów, kreatywności i innowacyjności. Autorka gier i symulacji biznesowych oraz narzędzi rozwojowych w duchu edutainment. Od kilku lat jest również aktywnym uczestnikiem, moderatorem i prelegentem międzynarodowych warsztatów i konferencji poświęconych szkoleniowym grom symulacyjnym oraz innowacyjnym organizacjom. Nagrodzona tytułem jednej z najbardziej wpływowych osób w branży eventowej za rok 2016 w konkursie MP Power Awards. W ciągu ostatnich kilkunastu lat prowadziła szkolenia m.in. dla: Santander, Grupa Azoty, Danone, Philip Morris, AstraZeneca Poland, Grupa Żywiec, Valeo, Pegasystems, Grupa Aspen czy Pratt & Whitney.


Anna Nowakowska

CEO MICE & Venue Consulting, Dyrektor sprzedaży i marketingu w RAJT Hale namiotowe, blogerka w strefaMICE.pl. Inicjatorka założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej. Twórca programu Studium Event Management na WZ UW. Członek Rady Programowej Konferencji Event Biznes i jej wieloletnia Dyrektor Programowa. Ekspert z zakresu przystosowania obiektów dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards. Wyróżniona dwukrotnie tytułem Ekspert Hotel Meeting 2018. Nominowana do konkursu MP Power Awards w kategorii OPEN. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter. Laureatka konkursu 100 Most Influential people in Event Indystry 2019. Obecnie juror w konkursie Eventex Awards. Autorka projektów Hotel MICE Manager oraz MICE Venue Management.

Dominik Górka

Dyrektor kreatywny Live Age, członek zarządu KAE SAR. Autor konceptów kreatywnych dla projektów live experience, promocji i incentive wymagających marek. Od 20 lat wspólnik w agencji eventowej Live Age (wcześniej Grupa Manta). W latach 1994-2000 marketing manager i dyrektor marketingu Haxel. W latach 2015-2019 prezes zarządu Stowarzyszenia Re-Prezentacje, organizatora Festiwalu Non-Fiction. Wprowadził pojęcie „komunikacja live“ do języka polskiego marketingu. Na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego prowadzi pierwsze w Polsce zajęcia z komunikacji live. Promuje coopetition, jako model działania branży komunikacji marketingowej. Członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Stały bloger Think MICE. Nominowany do nagrody Osobowość Roku branży eventowej w konkursie MP Power Awards.


Krzysztof Celuch

Mówcą, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, jest moderatorem paneli dyskusyjnych i debat, spotkań zarządów. Realizuje projekty badawcze. Buduje strategie. Prowadzi konsultacje biznesowe. Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu). Firma Celuch Consulting działa w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości.